Music

czwartek, 4 września 2014

Klatka czy akwarium?

Na wstępie informuję że jednak akwarium...

Wiecie że chomiki są przecież dzikimi zwierzętami? No właśnie! Kiedy są na wolności kopią nory i w nich śpią, ale przecież do klatki nie wsypiemy dużo trocin! Akwarium jest o wiele lepsze od klatki, moja Wisienka ma akwarium i widzę że jest jej w nim dobrze. W klatce nie dość że nie możemy nasypać trocin, bo się wysypią, to w dodatku chomik ma mało miejsca! No chyba że uda nam się nabyć jakąś dużą, ale ja gdy kupowałam Wisienkę nie widziałam w zoologicznym dużej, porządnej klatki. Kiedyś miałam w domu neony (takie rybki) i zostało po nich świetne akwarium, wystarczyło je porządnie wymyć wsypać dużo trocin, postawić domek, dodać drabinkę, kołowrotek i oczywiście jedzonko...Wymarzony dom dla chomika gotowy! Jaki to wysiłek? Dla mnie żaden, a zwierzątko odwdzięczy się miłością i będzie nam dziękować przez całe swoje życie! Przykłady takich akwariów:






Poniżej ..:(
Zobaczcie...
Istne więzienie...
Nie dziwię się temu chomiczkowi..:(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz